Fel fel fel...

Nu jäklar får det vara nog! Ena dag är det vår och andra dagen snöar det, jag är bara ett klick ifrån att boka tidigaste resan som finns till värmen. Jag tycker om snö, jag tycker väldigt mycket om snö! Så länge den håller sig till vintermånaderna, annars är jag glad om den finns tillgänglig i fjällen.

Sitter och kikar på resa till Goa...Det får nog bli ett besök till Indien nästa gång. Verkar riktigt bra!
Så här skulle jag vilja ha det imorgon...



Nu ska jag till Gymmet och pumpa berg på mina armar. Linnea är säkert snart här och knackar på dörren, jag har en tendens till att ALLTID vara sen. Så mycket man tror att man ska hinna imellan allting och vips var klockan alldeles för mycket.

Time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0