Hej o Hå!

Oj är ni kvar?!
Nu är jag också tillbaka!


Nu tänker ni säkert att jag inte gjort någonting under dessa veckor och därför inte bloggat. Tvärtom!
Jag har rört om lite i mitt liv och haft fullt upp.

Jag har sagt upp min tjänst på byrån - Klokt eller idiotiskt?! Ingen aning men jag vet vart jag vill och för att komma dit måste jag nog prova det här.

Jag och Trotte har skaffat hund - aha och vem ska ta hand om den efter en vecka tänker ni! Jag har nu haft den i två veckor och det är alldeles underbart. Vi ska nog få det att funka :)

Jag har sökt en utbildning till hösten - vilken det är håller jag hemligt ett tag till :)

Jag och Camilla har en grym idé och åker eventuellt på möte till New York den 18:e mars - Det här kan bli riktigt riktigt bra, och vi har fått bra respons från företagets ifråga VD. Wish us good luck!!! Nu är det hårt arbete som gäller inför det här...kanske träna lite engelska innan också :S

I samma veva har jag fått ett riktigt roligt jobberbjudande, jag har tackat ja och skriver förhoppningsvis kontrakt imorgon. En grym firma och får vi igång det här så blir det nog ingen utbildning i höst. Kanske någon mindra variant, kvällskurser?

Lite mindre roliga saker såklart också hänt, men inget jag behöver dra upp nu kanske. Livet är inte alltid en dans på rosor men då är jag glad över att jag har den familj, släkt och underbara vänner som jag har! Som alltid står stadigt bakom mig och tar emot mig när jag faller. TACK!

Imorgon ska jag upp tidigt tidigt för att köra ett event för Axe i Västerås och Örebro, kommer bli grymt! Ser ni en fet nyimporterad bil (GMC) brandad med AXE så är det vi ;)


Goaste hunden Rufus!



Trackback
RSS 2.0