På 7 meters höjd

Det blev en kväll framför Robinson igår hemma hos Gina och Thomas. Hade inte sett deras "nya" lägenhet som dom köpt. Rikitigt fin var den!


Jag var lite sugen på att söka, men efter att ha sett första avsnittet är jag nog ganska glad att jag inte gjorde det...


Imorse var vi nästan uppe med tuppen för att bestiga berg. Nja åtminstonde klätterväggen på regeringsgatan. Vi mötte upp Robin som också var med och tränade. Skönt att träna på en söndag!
Sedan blev det tvättdag och lek med Rufus.


Han har vuxit hela 2 hekto, stor kille!

Nu blir det filmtajm innan det är dags att nana kudde.

KramKram

Kommentarer
Postat av: mormor

Oooo vad jag längtar efter söta rufus, å dej med så klart

Kramar mormor

2009-03-23 @ 00:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0