Välkommen hem

Nu är det fullt hus lägenhet igen :) Min bästa Trotte är hemma igen efter en tripp med sin familj till andra sidan jorden. Tycker att dom var borta alldeles för länge men dom verkar ha haft det bra. Det bästa med att någon åker bort är först självklart att det är så kul när dom kommer hem igen, sen att man om man har tur får en fin present ;)

Jag har inte varit på andra sidan jorden men i Västerås, Örebro och i Karlstad befann jag mig i de senaste dagarna. Kom hem sent igårkväll. Det går ju inte riktigt att jämföra med New York men vi hade riktigt kul ändå.
Vi gymmade och hade myskväll på hotellet i Västerås och körde en skön student utgång med Adam, Johannes och gänget i Örebro. Först en härlig förfest i studentkorridoren med tema 90-tal och sedan vidare till kåren där vi körde järnet. Om dom inte visste att vi var knäppa innan så vet dom definitivt det nu. Vi visade hela Örebro huvud-axlar-knä-låten, något vi bör leka oftare eller vad säger du mirjam?! Vi dansade fötterna av oss, hade snöbollskrig och startade en allsång med "ja må han leva"

Är man inte pirattjej så är man Axetjej.

Kom in på systembolaget och en kille kommer fram: Där är ju du, Axe Tjejen!!




Jag och Mirjam in da Truck och värmer oss


James....James Bond?


Efter att ha tryckt i sig 3 hamburgare på Max bör man få maskoten!


Fin bil va :)

Nu ska jag och Trotte äta lite mat och se en film

So long..
Trackback
RSS 2.0